ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

  1. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
    Μπορείτε να αλλάξετε άποψη και να υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας εντός 14 ημερών, από την ημερομηνία που παραλάβατε τα προϊόντα μας.
    Εάν αποφασίσετε να υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας, θα σας επιστρέψουμε όλο το ποσό που καταβάλατε για την αγορά των προϊόντων (πλην των συμπληρωματικών εξόδων  παράδοσης).
    Σημείωση : Σε περίπτωση που υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας, πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα σε εμάς, σε άψογη κατάσταση, επιβαρυνόμενοι των εξόδων επιστροφής.
  2. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
    Αλλαγές στην παραγγελία σας μπορούν να γίνουν από εσάς σε οποιοδήποτε σημείο, εφόσον βρίσκεστε στην διαδικασία παραγγελίας.
    Μετά την υποβολή και πληρωμή της, δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές σε αυτήν.
    Σε κάθε περίπτωση, αν επιθυμείτε την ακύρωση ή τροποποίηση της παραγγελίας σας, μετά την υποβολή της και πριν την παράδοση των προϊόντων, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
  3. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ;
    Όταν ολοκληρώνεται μια online παραγγελία, θα πρέπει να δείτε μια σελίδα που εμφανίζει την παραγγελία σας και τους όρους πληρωμής. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση, σας στέλνουμε ένα email που επιβεβαιώνει ότι λάβαμε επιτυχώς το αίτημα της παραγγελίας σας.
  4. ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;
    Παρακαλούμε, ελέγξτε προσεκτικά ότι έχετε εισάγει σωστά τα στοιχεία της κάρτας σας. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση τιμολόγησης της κάρτας σας ταυτίζεται με την διεύθυνση τιμολόγησης της παραγγελίας σας.
  5. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ;
    Ναι, μπορείτε να δώσετε παραγγελία ως επισκέπτης, χωρίς να είστε υποχρεωμένος να δημιουργήσετε λογαριασμό. Ακόμα και τότε θα χρειαστεί να γνωρίζουμε ορισμένα από τα στοιχεία σας, προκειμένου να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας, όπως το email σας και την διεύθυνσή σας. Όχι περισσότερα όμως από όσα θα χρειαστούμε για να ξέρουμε πού θα στείλουμε την παραγγελία σας!
  6. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;
    Δυστυχώς, δεν μπορείτε να τροποποιήσετε τον τρόπο πληρωμής μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
  7. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΟΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΣΩ PAYPAL;
    Εάν αποφασίσετε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας στο site μας μέσω PayPal, σας ενημερώνουμε ότι η διεύθυνση που χρησιμοποιείτε για την παράδοση, αυτόματα ενημερώνεται από την καθορισμένη ως προεπιλογή στον PayPal λογαριασμό σας.
    Όταν ολοκληρώνετε την παραγγελία σας και επιλέγετε πληρωμή μέσω PayPal, θα ερωτηθείτε για την είσοδό σας στον PayPal λογαριασμό σας. Θα χρειαστεί να αλλάξετε την διεύθυνση παράδοσης, όπως ακολούθως εμφανίζεται, εάν επιθυμείτε η παράδοση να γίνει σε εναλλακτική διεύθυνση.
  8. ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
    Όταν κάνετε μια παραγγελία, λαμβάνετε e-mail. Το e-mail είναι η επιβεβαίωση λήψης του αιτήματος της παραγγελίας σας και η επιβεβαίωση της αποστολής. Το email, περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες : Προϊόντα που αγοράσατε, πληροφορίες πληρωμής, τρόπο και στοιχεία παράδοσης, tracking number (εάν υπάρχει).
    Εάν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν λάβετε αυτό το email, ελέγξτε τον φάκελο spam and/or junk mails.
    Εάν δεν βρίσκετε το email και το χρειάζεστε, επικοινωνήστε μαζί μας.
  9. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ Η ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ;
    Η εταιρεία μας θα ενημερώνει για τυχόν μη διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσα από ανάλογες λεκτικές ενδείξεις που θα αναρτώνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα δίπλα από το μη διαθέσιμο προϊόν. Η εταιρεία μας επιφυλάσσεται να σας ενημερώσει σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, μπορείτε να ακυρώσετε το σύνολο της παραγγελίας ή να συναινέσετε σε εκτέλεση της παραγγελίας ως προς τα διαθέσιμα προϊόντα.
  10. ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ, ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ Η ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΜΟΥ ΚΑΡΤΑΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΟΝΤΑΙ;
    Όχι, εμείς δεν αποθηκεύουμε τα στοιχεία της πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης σας κάρτας. Εφόσον επιλέξετε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με χρήση κάρτας, θα μεταφέρεστε στην ιστοσελίδα της συνεργαζόμενης τράπεζας, όπου θα πρέπει να ακολουθήσετε τη διαδικασία που σας υποδεικνύει.
  11. ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΦΠΑ;
    Ναι, όλες οι τιμές προϊόντων που εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ και ειδικό φόρο κατανάλωσης όπου απαιτείται.
  12. ΤΙ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ;
    Μπορείτε να πληρώσετε τις παραγγελίες σας είτε μέσω μίας από τις κύριες πιστωτικές κάρτες όπως η αλλά και PayPal. Επίσης μπορείτε να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με αντικαταβολή κατά την παράδοση.
  13. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ PAYPAL;
    Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε PayPal για πληρωμές παραγγελιών online ή από το κινητό σας. Παρακαλώ, σημειώστε ότι όταν πληρώνετε μέσω Paypal, η διεύθυνση που θα χρησιμοποιηθεί είναι η προεπιλεγμένη διεύθυνση σε αυτόν τον λογαριασμό.
  14. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ;
    Προκειμένου να έχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση, σας προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε για την παραγγελία σας το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μέσω του website, από υπολογιστή ή από κινητό.
    Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την παραγγελία σας μέσω του προτεινόμενου ηλεκτρονικού μας καταστήματος, θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να λάβουμε την παραγγελία σας μέσω τηλεφώνου στο συγκεκριμένο ωράριο που αναφέρεται στο site μας.
    Μέσω τηλεφωνικών παραγγελιών δεν μπορούμε να κάνουμε αποδεκτές χρεωστικές ή πιστωτικές